Ajj!! OBS klago inlägg !

Aj helvete vad ont det gör i magen imellanåt ! Tror hon ligger och trycker på nått konstigt sätt ??? Gör ont som fan iallafall .. Ush . Ibland är det jobbigt att vara gravid .. T.ex. när man ska åka nånstans, så går man och kissar innan man går för att man ska slippa leta toa på typ stan sen. Men likförbannat när man sitter på bussen så börjar bebbson sparka på kissblåsan, och ja ! då är det inte nådigt må ni tro ;-) hehe . Då ere bara att uppsöka första bästa toalett hähä :P Men det är underbart ibland oxå såklart =) Det är mer bra än dåligt ! Men man får klaga när man är gravid  ! Och när jag ändå håller på så kan jag tillägga att jag har så jäkla ont i ryggen så jag ska nog gå och lägga mej i sängen nu istället. Over and out.

Kommentarer
Postat av: monica och baby felice

Jaha vad kul, hur kommer det sig att ni valde Felice? Vart fick ni det ifrån ? kram!!

2009-11-06 @ 22:10:11
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0