Bad

Hello :-)
Mina köttbullar blev goda, som alltid haha ;) Har precis ätit glass , så nu ska jag lägga mig i ett bad :D Det ska bli skönt vill jag lova , älskar att bada :-D Imorgon ska jag bada med Malin & Hugo på fjärran, ska även sola ! Har läst lite på olika internet sidor om solning , men dt verkar inte vara nån fara eller? Tänkte inte sola nå länge ! Men jag ser ju ut som ett lik , och jag gillar inte B.U.S för jag tycker det luktar så äckligt :-S
Ska bara titta klart på Gossip girl, sen blir det badet på dirren ;-) Hejpa !


Nice va ? Nån som vill köpa till mej i julklapp ? :D Endast 55.000 !:)


Kommentarer
Postat av: erika

tror inte det är farligt att sola men jag har läst på andra mammabloggar att man kan få pigmentfläckar :p men det är bara att sola endå ;) haha . ses i veckan nån dag? :) <3

2009-11-15 @ 21:40:39
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: erika

näe de gör nog inte så mkt om man solar lite ;P . härligt :) <3

2009-11-16 @ 14:39:41
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0