Bilder

Hejsan
Vad gör ni ? Alla e väl ute o festar säkert, haha :P Själv sitter jag och gör ingenting alls .. Jo jag har bakat sån där mjuk pepparkaka, skiit gott, den står i ugnen nu , och ni kan ju gissa om det luktar gott ;-) så den ska jag äta och dricka julmust och titta på mystriet på greveholm :) började ju titta på de förra helgen hos mamma & pappa så nu ska jag titta klart :-D
Annars har jag inte gjort ett skit idag ! Tråkigt men ändå skönt hehe ..
Den här veckan som kommer kommer inte bli rolig, iallafall ine på tisdag när vi har na svb prov , tal :/ har inte ens gjort nått ! Tänkte åka till mamma & pappa imån och göra det så man har de gjort .
Ja nu har jag inget mer roligt att säga :) Så nu säger jag hejdå istället !

Kläder till felice :
 



Kakan :



Magen:




En gammal bild:




Vecka 29 imorgon :-) <3


Kommentarer
Postat av: sanna

naaw fina magen! :)<3

2009-11-18 @ 10:35:10
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0