Fullt upp :)

Hej ! Har fullt upp med flytten, så jag hinner itne skriva nånting här nästan! Nu ska jag tvätta om några minuter så tänkte updatera lite grann ;)
Idag har mamma vart hos mig sen 8 imorse medans jag var iskolan. Hon har städat och sånt, :) Hon åkte precis hem nu för att hämta upp pappa, hyra släpkärra och packa på alla saker jag har hos dem o köra hit dem :) Vi ska ställa allting i mitt & hampus sovrum som e klart, och lite grann i köket oxå =) Imorgon e dom helt klara :D wihoo ! Dagarna går sjuk snabbt alltså. Imorgon e det hemskjukvård, sen är det nå stand up sen slutar jag :) på söndag byter vi vecka till 31 ! Riktig raketfart;-) snart e våran beebis här :D då blir de full rulle minsann :-D
Efter jag har lagt i maskinerna ska jag äta middag, kyckling och potatissallad med baugette och tomater =) mamma & pappa köpte det häromdagen när dom kom hit o hjälpte mej o packa =) har ju ingenting att göra iordning nånting med så lätta grejer passar utmärkt nu :D
Nä nu måste jag traska ner till tvättis :) Jag uppdaterar imorgn i min neew apartment :-D 

Jag e så glaad idag :-D Snart älskliiing :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0