Godmorgon =)

Idag har jag massa saker att uträtta, ska snart åka ner på stan.
Igår var Erika här och skruva ihop min spjälsäng :D haha duktigt av henne må jag säga ;) Sen ville hon lägga in alla bebis kläder, okej då sa jag, och det tog tid vill jag lova. Fy så jobbigt haha :) men det blev tjusigt. Synd bara att ja måste ta ut allt o tvätta det sen hahaa, men då ringer jag erika får hon komma o hjälpa igen ;) hihi =)
Börjar få lite ordning i lägennheten, men jag längtar tills mamma kommer hem imorgon, jag behöver hennes hjälp, själv e jag kass på organisera, veta var jag ska lägga alla saker och sånt där jobbigt . Så när hon kommer hem imorgon har hon massa job framför sig :D mohaha.
Åkte även och storhandlade lite med pappa igår, köpte masssa bakgrejer så nu jäklar ska jag julbaka :D Det blir nog lite i helgen iaf, jag ska ha julia & ellen på lördag & söndag så då kan vi baka lite tänkte jag :)
Nu springer klockan iväg, måste skynda mig ! Ha en trevlig dag =)

Kommentarer
Postat av: Pety

hahaha erika e så jääävla söt :) fiin mage du har fått :D kommer ihåg när du bara hade en liten mini hihi!

2009-12-01 @ 23:46:04
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: erika

jag va ju duktig ju ;D haha. inte så svårt direkt ;) hoppas den håller åt felice bara ;D

2009-12-03 @ 16:10:14
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0