Hemma

Tjing tjing . Har nyss kommit hem från en rolig dag i Linköping med Hampus, Karin x2, Pia & Mackan =) Vi åt mat, fikade och tittade i massa affärer :-) Nicenice .

Imorgon börjar flytten, he he.  Mamma kommer hit o hjälper mej packa ner grejer o så :) Senast fredag e gg klar med rusten så då kan jag moove in :D kul kul. Tråkigt att mamma ska åka till österrike mitt upp i allt, på fredag då.. men men =) det går bra ändå hehe ;)

Nu e jag helt slut så jag ska faktist lägga mej o sova haha :-D Gud va jag längtar till julen :D Måste hitta nått sätt så jag kan vara på 2 ställen samtidigt , dela mej kanske ? haha nä men ska ju vara med my loooove i stan sen ska jag ju vara med mamma , pappa o släkten såklart ! men de ska nog lösa sej på nått sätt :)

Förresten nu har vi ju bytt vecka till 30 oxå . Jeezes snacka om att det går snabbt alltså . Only 10 to go ;)

Nu blire sänge n! byebye

  Världens finaste ! Älskar dig över allt !

Kommentarer
Postat av: erika

bara höra av dig om du ska ha hjälp :) <3

2009-11-23 @ 21:20:47
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: erika

Okej, ja de är bara att ringa så kan jag hjälpa dig, om jag är hemma :) haha, okej! :S haha :p <3

2009-11-24 @ 15:12:31
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0