Slut

Jag e heeelt slut kan jag säga, gud så jobbigt det är att flytta ! Tur att jag har pappa, mamma & andra som hjälper till!:)
Idag har pappa vart här typ hela dagen, vi har vart runt o handlat lite granna, nu duschslag bl.a. jag tycker dom som e "standard" e så äckliga. hehe . Sen köpte vi skruvar o när vi kom hem o skulle skruva ihop sängen, (som jag har tappat bort skruvarna till) ja iallafall så funkade inte skruvarna så jag lessna och vi åkte till Ikea o köpte en ny :D hahah typiskt mej , men nu e den nya uppe och jag e skit nöjd !:) Jättefint.
Jag tänkte ta liite bilder sen o lägga upp =) men inte så många för de e inte klart på långa vägar ! men ni kan få ett smakprov ;)
Nu måste jag fortsätta : ) Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0