Surig

Hejhej. Har nyss vart hos kuratorn, gick bra som alltid ! ska inte gå dit förns i Januari nästa gång, har inget behov av det !
Har precis städat lite , och nu håller jag på göra mackor i ugnen :-) Snart blir det vårdcentralen och sen besiktning ! Går säkert bra.
Satt och läste min mejl nyss , och som ni vet så ska min klass , plus dom andra 3orna på OP göra praktik efter jul ! Och då la jag fram som förslag att jag kunde få ta mitt sommarjobb som APU tid, för jag har ju gjort allt man ska o så .. Ohc de tyckte dom va en bra idé ! För jag kan ju inte göra APU ända in i februari som de andra gör .. jag måste vila lite innan vilddjuret kommer hehe ;-) Jaa men nu när jag läste min mejl så "kommer det troligen inte " att gå att göra så! Men jag ska tjata tills de går hål i öronen på dom ! Andra har ju fått göra så , varför skulle inte jag ? herregud jag blir så trött på den där M ... Men men vi får väl se men jag tänker inte ge upp !
Nu ska jag äta här innan jag går i taket ( höhö ) Hejs svejs !

OCH GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING HAMPUS SOM FYLLER 20 IDAG :) LOOOVE YOOOOOOOOU <3


miss u


Kommentarer
Postat av: sanna

hahah naw jätte sött :D

hehe okej då vet jag så jag hör av mig men är as dålig på det själv men de ska nog gå ;) Men kanske inte så kul nu när man typ är pank så kan inte göra nå speciellt men skulle väl vara skoj ändå :)

Okej :) Hur har han det då? går det bra? :)



Kram <3

2009-11-13 @ 12:26:05
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är bra! Tjata på dom bara, till slut kommer de att hålla med dig:-) Puss o kram!

2009-11-13 @ 15:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0