Film

heewlo .
ligger hemma på soffan, e dålig så jag stanna hemma ifrån skolan .. vaknade jättemånga gånger inatt o kallsvettades o e skit tung i huvudet. så jag tänkte att de va lika bra o vara hemma..
Ska kolla på Låt den rätte komma in nu tänkte jag:) Trodde jag hade laddat ner den redan men dum som jag e så blanda jag ihop den med I taket lyser stjärnorna hmm knepigt :) hehe.

Har vart nere hos Pia och pratat lite med Hampus o så, sen har jag ätit varma mackor från igår hehe ;)
smarrigt. Ne jag ska kika lite på datorn tills filmen e klar om några minuter:) Vi hörs sen ;-)

Älskar dig Hampus, och dig lilla bebisen i magen :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor inte du och Hampus ihop..?

2009-09-03 @ 13:12:56
Postat av: Pety

Jaa, de e ju de som är trist. vill att de ska komma nu ja, så man får allt klart å bestämt liksom. jaa, vissa tjatar som fan om kejsarsnitt, men de e ju inte de man vill utgå ifrån :S vissa ba: men sätt upp dig på ett sånt. verkar som om att de inte fattar att man inte vill haha..

2009-09-03 @ 14:34:24
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: erika

Krya på dig stumpan! :):) <3

2009-09-03 @ 19:07:28
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar till anonym: Jo vi bor ihop?

2009-09-03 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0