Fredag kväll

Wazzzuup haha :D
sitter o äter godis o kikar på film :) trevlgt sörni. kom hem från jobbet för ett tag sen, har faktist vart ganska roligt där idag :D Jag & en kille som bor där åkte ner till redrum & köpte sprayflaskor hehe för han håller på me sånt, så måla han en vägg där hemma, o jag kluddra lite ;) herregud vilka skills man har alltså :) haha eller inte. aja roligt va de iaf :D fast va inte där inne så länge, de kan ju inte va skitbra för min bebis så jag hade halsduk o tröja för munnen & näsan hehe.
Det ska bli så himla SKÖNT och sova ut imorgon, ! Har vart så trött hela veckan .. på lördag byter jag vecka till 20 =) halvvägs !;-) "Bara" 20 veckor kvar. haha men om man tänker på hur snabbt det gått nu så borde de inte ta sån lång tid:) på måndag e det UL så de ska bli niice :) men nu börjar filmen igen så jag säger GODNATT !

Älskar hampus andriainen mitt hjärta :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0