heeelo

Gud så skönt o va ledig idag :-) Musikalen igår var faktist skit bra !:-) dom e så sööta haha :) stanna i Barkarby innan oxå , köpte en BH och en klänning från Mexx till min sessa :) jättefin.
Idag har jag vart med Pia på Rusta o handlat lite shampoo , Jane Hellen haha , tycker de luktar så jävla gott :D sen köpte jag lite annat trams oxå ;P Efter det så började jag städa, jag har städat hela lägenheten idag! Bytt gardiner o köket o vardagsrummet, veery nice  : ) fick lagomt ont i ryggen efter har strykit dom ! men men det får man väl stå ut med :) nu ska jag forstätta titta på greys anatomy , aadjö .

 vecka 22

 :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh älska Jane Hellen! 80-talsschampo i mitt hjärta:-)

2009-10-01 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0