IKEA

Idag har jag vart i Valbo med Erika :-) vi till Siba o hon köpte en mobil, o jag köpte en kamera :-) köpte även daim haha ;D sen knata vi omkring på Ikea oxå, efter att vi käkat där, självklart så åt vi kotlettraden haha ;-)
Hittade endel roliga grejer, b la en matta, lite ljus och grejer :-) Har även köpt lite grejer av min granne, en "mobil" som man har ovanför spjälsängen, en amningskudde och en bröstpump haha :D 
 Imorgon kommer Challe & lämnar Gizmo, jag ska ha han tills dom kommer hem igen på eftermiddagen, sen kl 20 ska jag jobba, bra det så man får ihop lite pengar :-) På söndag händer det väl inget speciellt .. på måndag ska jag till Valbo me mamma & johannes, o på tisdag ska jag sova i skutskär tror jag, på onsdag e jag leedig :) skönt ! men då e det mammagrupp .. har ej bestämt mej om jag ska gå .. vi får se , men jag tror det iallafall :-)  sen händer det inget mer roligt för min del iallafall ;-) Nu när jag har en bra kamera så kan jag ta lite mer roliga bilder o lägga in här :D kanske blir roligare o läsa då hehe . :) nu ska jag titta på en film o sen gå o lägga mej, e trött som vanlgit :-P justja ska gå till apoteket o köpa järntabletter .. det har jag glömt . 
nä nu ska jag fortsätta ;-) hejs svejs :-)

Hampus & bäbis <3



Min dotters nya sängkompis hahaha ;-)

Min kamera , rosa of course =)

Matta

Spegel =)


Kommentarer
Postat av: Pety

ja den är skitfin :D

2009-09-26 @ 13:43:15
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0