Kväller.

Tudelu . har vart hemma ifrån skolan idag oxå, känner mej så konstig.. :S men de  verkar vara litte bättre nu ändå som tur är, har inte direkt tidatt vara sjuk :) .
Idag så har jag bara legat o tittat på filmer, bla lilla sjöjungfrun haha =D tyckte den passa utmärkt ;-)
Fan det e folk i huset brevid som håller på festar ihjäl sej verkar de som ? dom höll på igår oxå, hela kvällen, och nu e dom i full gång igen, fast de har dom vart sen typ kl 17 hehe . :) aja trevligt att nån har kul iaf :D haha, nä jag ska faktist inte klaga, de e skönt som fan o bara vara själv o ta det lungt o så, gå o plocka lite i sin egen takt :)
Just nu sitter jag o väntar på att jag ska bli hungrig igen, har ätit kyckling o pommes och så gjorde jag coleslaw som jag har ätit :) skit gott, som vanligt ;-) haha. o snart ska jag äta morötter o gurkstavar o blomkål o dipp =)
Hm nu kurra de till lite, kanske ska gå o hämta de nu då haha :D 
Imorgon är det jobb som står på schemat. 16-16, mycket bra, så man får ihop lite pengar. :) Jag kanske ska gå ut o äta lunch med mamma o pappa innan jag börjar oxå om vi hinner:) Mysigt =) Efter jobbet på söndag så kommer H´s mamma o hämtar mig så åker vi till Julia&Ellen för Ellen fyller 6år:)
 Mamma&pappa åker ju till Turkiet på ons! Lite avensjuk kanske? Mm! Jag fick ej följa med :( hehe. Aja dom kan få åka ensamma nångång dom med haha =) jag kan väl va så hygglig så jag kan unna dom det, :) .

Just det ja. Idag e det vecka 19 ! Shit pommesfrites det går snabbt .. hade till&med glömt bort det. Tur att barnet har en fader som kommer ihåg ;-) Jag är så jävla nyfiken på om det e en flicka eller pojke .. Jag tror iallafall flicka, men det verkar som att alla andra tror att det e en pojke? Så vi får se. Spelar aboslut ingen roll, bara h*n e frisk :)

Men nä nu ska jag stänga balkongdörren så man slipper höra musiken sen ska jag sätta åp en film o dega bara:-)
//F

Hampus <3

Kommentarer
Postat av: erika

haha, ja markus fel att jag blivit sådär :p haha. shiit, är du redan i veckan 19? :O fan va tiden går fort då :p snart ultraljud :D ja, stumpan vi ses i veckan!:) krya på dig så hörs vi <3

2009-09-04 @ 21:50:44
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0