Längesen.

Jaa nu var det lite längesen jag skrev :P hehe, men har haft ganska fullt upp.
I helgen har jag vart ute o rest runt om i Sverige ;-) bl.a så fick jag sitta i MJÖLBY i FEM timmar ! Det var inte roligt.. men klart värt det :) Annars har jag väl ränt runt hit o dit fast jag ändå inte har gjort något spec (?) hur kommer de sig tro.. hehe. Idag har jag iallafall vart i skolan och sen efter det åkte jag ner på stan o köpte en grej åt min älskling ( min stora, haha) sen köpte jag en tröja åt mig själv, välbehövligt må jag säga ;-)
Efter det åkte jag hem o sen traska jag över till Erika & Mackan :-)
Nu kikar jag på IDOL, ska gå o göra lite mackor till middag .. fy mig. Men det blir lite konstigt ibland.
Idag har jag precis 13 veckor kvar innan jag ska gå hem o vara ledig ett år med våran dotter :-) hihi . Går fram till jullovet, sen kommer jag inte tebax nå mer eftersom min klass ska ha APU v 2-6 o jag har redan gjort min APU så jag e ledig då, kan va skönt o va hemma o bara vila innan förlossning o så så det blir perfekt :-)
Om 22 veckor har jag garanterat mitt mini jag här ;) om allt går som planerat, självklart. men det räknar jag med ;-)
Nej nu har jag annat för mig, ska lägga upp bilder oxå, e ju i v 21 nu :) det går fort ! :D
Pysshej

Hampus Andriainen Ahlstedt <3
Bebis <3


 Min älskade sötnos , love yooou!

Kommentarer
Postat av: Ronja

nemen ska ni ha barn? Vad roligt! man får ta och grattulera! :)

2009-09-22 @ 21:42:38
URL: http://ronya.devote.se
Postat av: erika

Hehe såg det :):)

2009-09-23 @ 14:23:38
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0