Morgon

Ligger i soffan =) som vanligt hehe. Gikc upp för ett tag sen, såg nu att klockan har blivit 11 nästan (!!) måste skynda mig in i duschen för ska ju äta med mamma & pappa innan jag börjar jobba. Tänkte bara skriva lite här.
Igår när jag satt o kika på film här så va de nån som kasta ngt på fönsterrrutan (??) sen börja den dt nu va o vissla o greja, feg som jag e så titta jag inte. Efter typ fem minuter så kollade jag men jag såg ingen, hehe ;)
Antar att de kanske va Stellan som ville ha nyckeln . :) annars vet jag inte vem det kan ha vart :-) jaja strunt samma.
Nu blir det duschen iaf, updt kanske när jag e på jobbet :) pysshej

http://www.youtube.com/watch?v=vZ-MYrSDObI&feature=related Fint :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0