Mörkt :)

Det e så möörkt ute, mysigt tycker jag:D tråkigt o vara själv bara :/ Men snart e jag inte ensam längre ;)
Idag har det vart en vanlig skoldag bara .. På lunchen åkte jag challe & mimmi o kika på tapeter . åh shit ja blev helt kär i en tapet .. så jävla fiin ! måste ha den , i min bebis rum =) rosa me nå fjärilar o krumelurer på, så var en del av tapeten i sammet haha , låter kanske inte så fint men den va underbart fin !:) och underbart dyr !! 1500:-/rulle . kanske inte i min prisklass , men vadå om jag har pengar til lde så why not:D haha !
Jag älskar tapeter !!

Nu sitter jag o tittar på 2 1/2 men , =) har käkat o så, men orkar inte göra nånting, e så himla trött på dagarna, kanske för det blir så mörkt ute, sen blir det lite jobbigt o bära runt på xtra kilon oxå, hehe ;) har börjat gått upp endel nu ! Känns ganska bra eftersom då växer ju bebis :)

Imorgon är det löning vilket betyder - SPENDERA ! hehe nä måste hålla hårt i slantarna nu , men jag & erika ska iallafall till valbo o köpa endel nödvändiga saker :-)  Lika bra o handla lite nu, det är ju 18 v kvar tills bebisen e här men ja e en så stressad människa så jag vill ha allt gjort. :) o de ska jag se till oxå hehe .

Har inga roliga bilder o lägga upp heller .. Min kamera på mobilen e inte så bra direkt o det e allt jag har. Ska titta efter en kamera imorron kanske, för jag vill ju ha en =)
Nä nu ska jag fortsätta titta ,  sen ska jag lägga mej tidigt så jag orkar traska omkring imorgon !:)
Ha de så bra allihopa !:)

/ F rida .

Kommentarer
Postat av: Pety

barnenshus :) tror den kostade typ 400 nånting.. dyrt :S men skitsöt :D å fin melodi

2009-09-24 @ 22:19:16
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0