Ont

Jag & Erika har tagit en rask promenad till Ica Maxi o handlat lite :) det var faktist skönt! på hemvägen köpte jag med mig pizza hem (a) hehe , o sen när jag kom hem så fick jag så ont i högra ljumsken ?? det lixom stålade ut en bit i benet .. kollade lite på internet , det kanske e foglossning ?:S jag vet inte. har fortfarande lite ont men det gör inte skit ont men det e ändå obehagligt.  jaja sånt man får ta ;-)
Imon e det iaf UL o jag läängar efter o se vart det e för en som har chekat in i min mage ;) jag har ju sett h*n 3-4 ggr redan men vill så gärna veta kön :-) så jag uppdaterar väl imon kanske :D
nej nu ska jag titta på twilight , tröttnar aldrig på den, så jävla bra ;) längtar tills new moon kommer ut 20 november :P ! aja nu ska jag gå, uppdt som sagt inom antagligen =) Pysshej

Kommentarer
Postat av: Pety

Det kan vara foglossning, men även bäbisen din som dansar loss på en massa nerver haha, dedär har jag skitmkt problem med.. man hoppar till lite av smärta. ohh du måste berätta vad du har för en liten där inne sen !!!

2009-09-13 @ 21:08:16
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: sanna

Tell me later! Vill veta vad du får för liten bebis Frida! (a)

2009-09-14 @ 01:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0