Seeg

Hej, sitter o tittar på 8lingmamman .. shit haha 14 ungar :P inte illa =)
Har suttit o försökt ladda upp bilder o  grejer men det har inte funkat så jag tänkte prova imorron istället :) 
Har handlat lite idag oxå, två gravid trosor, hahah de måste fan va de skönaste som nånsin har uppfunnits :D jag behöver dom inte direkt men jag tyckte dom såg så mysiga ut :) sen köpte jag en tröja, eller t shirt e de väl , och ett linne :) allt på mama avd. bara för man ska få plats, mina vanliga tröjor åker upp så mkt, men men. :) Just ja, köpte en jääättefin bebis dress oxå :) vit o skit mysig. ska lägga upp bild imon :)

Imorgon tänkte jag promenera till ica maxi o köpa hårfärg, måste verkligen färga håret, har sån jäkla utväxt.. ser ut som man e flintis ju :) haha. sen e det ju alltid bra att gå lite, så man inte går upp så jävla mycket ! Jag har bara gått upp 1-1,5 kg än så länge :D känns skit skönt faktist, vill ju inte gå upp jättemycket, blir ju skitjobbigt o få bort allting sen då ju. Vi får väl se hur det blir, det kan ju slå om närsomhelst och jag börjar äta jättemycket dvs. mer än vad jag redan gör ;) hihi .
Nej nu ska jag gå o lägga mej , e så jävlatrött. Jobbade natt inatt så det blir ju inte som att sova hemma .. så nu ska de blir skööönt o sova i min säng =) fast den e inte så skön, saknar min dubbelsäng så jävla mycket men ja får absolut inte plats med den nu . får vänta tills nya lägenhetn :) Goodnight sleep tight, and don´t let the big bugs bite :) bye.

V.17+4 :-) <3 Love H


Kommentarer
Postat av: Pety

Hahaha jag med!!! måste verkligen ha en såndär jävel :)

2009-09-02 @ 13:21:04
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0