14/2

Idag har min mormor & moster vart här o hälsat på =) fick pengar& blommor & jättefina kläder till lilleman:) tack!  har fortfarande inget namn till honom .. men det lär väl komma ett snart.
just nu ligger han o sover , som vanligt, hehe. blev orolig igår för dom sa på BB att om han e slö o så så skulle jag ringa, för han hade risk B i gulsot lr nå sånt (?) o igår sov han o vägrade vakna så vi åkte till bb men det var helt lungt , dom sa att han var en nöjd bebis :) haha så det var skönt ! o han e verkligen helnöjd, sover o sover o äter lite o sådär . imorse sov vi till 9 då sa mamma till mej att gå upp o äta frukost, men han sov vidare han =) hoppas det fortsätter ett tag till iaf :) förövrigt är han världens snällaste o finaste kille, skulle göra om graviditeten, värkarna , förlossning o allt 100000 ggr om för honom ! <3 mitt hjärta .
Imorgon kommer nog mathilda , jones challe o dom på besök ? =)
Just ja , det är ju alla <3 dag idag . haha hade totalt glömt bort det ! kom på det när dom sa de på tvn .. det betyder att jag & mitt stora hjärta har vart förlovade 2 år =)<3
nä nu ska jag kika på andra avenyn , missade det i onsdags eftersom jag inte hade skit stor lust o sätta mej vid allmänna tvn på BB o titta haha !
oj nu vakna han hör jag :) vi hörs,  jag lägger in lite bilder under veckan =) byebye

jag har verkligen världens bästa killar <3 älskar er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag heter Caroline,gick i skolan med Hampus. Kan du vara snäll och hälsa han att jag tappade bort adressen till han,men hittade den igen så jag kan snart skicka ett brev till han som jag lovat,känner mig så otroligt dum. Sen vill jag bara gratta till eran fina son,verkligen grattis. Jätte kul att allt gått så bra för er. Jag har inte träffat Hampus många gånger efter att ni blev tillsammans,men dom få gånger vi stöttpå varandra så pratade han om dig,att det inte finns någon annan för han,så kul att höra,så kul att ni fått en sån fin son.! Mvh Caroline

2010-02-15 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0