Bilder

Leila & Bian har nästan nyss gått hem, gud vad liten han var mot för min William:) Men inte så konstigt när han vägde 2288 & W vägde 4160 g ;-) Det skiljer 5 dagar mellan dom :) Kul att det e så pass lite.
William ligger och ska sova nu, skönt , så han kanske sover läänge , hoppas verkligen det !:) Jag sitter här och äter popcorn och dricker vatten ha ha :D har cola o juice o grejer hemma men man blir bara sugen på vatten när man ammar, iallafall jag :P Har även lagt över bilderna från kameran så tänkte lägga in några innan jag joinar min söta lilla son i drömmarnas värld :)

 i babysittern=)

 i mammas o pappas soffa:)

 mammas älskling <3

 William & Bian , tittar på Leila som står på andra sidan, hahah :)

Det var allt från oss :) Älskar  dig Hampus <3

Godnatt

Kommentarer
Postat av: erika

vilka gulliga bilder då! :)

2010-02-28 @ 00:47:32
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Petra & Isabel

Naaww va sööta :) vafan hade för mig att han skulle heta Ismael! men man kan ju ändra sig :))

2010-03-01 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0