Jobbigt

Ush jag mår så illa !
Har precis hängt upp massa tvätt på tork så det luktar gott här iallafall haha :-D , ska gå och lägga mej i sängen alldelens strax, e helt slut ... det märks att graviditeten går mot sitt slut, jag e konstant trött alltså.. Lite jobbigt, men den kanske e kroppens sätt att säga att man ska vila för vad som komma ska?:) Mja..
Har rätt mycekt sammandragningar oxå , har haft det i flera dagar nu , och "molande" värk i längryggen och där man har mensvärk . Jag bara hoppas att det gör sitt nångång =)
Skulle vara skönt om man va på förlossningen på torsdag istället för hos BM, haha ! Mamma fyller ju år då, så det skulle väl va trevligt o få ett barnbarn på sin födelsedag=) På lördag när jag har BF så fyller även min farmor år, tråkigt att hon inte hann se sitt första barnbarns barn. <3 Tror hon ser oss från himlen ändå;)
Nu ska jag dricka upp samarinen , sen sätta kameran på ladd! Jag har förresten packat klart BB väskan oxå =) Har säkerligen glömt något men får checka det sen=)
Lägger ut lite bilder i veckan oxå !

Hampus Andriainen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0