Torsdag 4 februari

Shululu
Inatt kunde jag inte somna,vid 1.30 var jag skit hungrig så jag traska upp och kokade spagetthi hahah. Gott var det.
Sen satt jag och glutta runt på intranätet till kl 3 och efter det somna jag.
Klockan ringde 9 imorse, var lagomt trött... men upp gick jag iaf=) Har vart hos barnmorskan, allt var bra :) Det var min sista gång hos henne, iaf som gravid. Men ska ju dit sen på återbesök o så:-) Om inget har hänt tills nästa fredag (12) ska jag ringa om ett UL ... men hoppas hoppas att bebisen har kikat ut tills dess=).
Efter BM åkte jag till C o skulle gå till biblioteket men det var stängt, så jag ska gå tillbaka dit nu och låna nån bok, sen ska jag traska hem till Hampus mamma & äta semla:-)
Nu ska jag kila , adjökens:)


Kommentarer
Postat av: mathilda

låter toppen det! lycka till med förlossningen nu och hoppas allt går bra så ses vi sen :) puss

2010-02-05 @ 15:24:50
URL: http://carinmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0