Tvätt

Har precis tvättat bebiskläderna som vi fick av mamma & pappa =) jag köpte dom o mamma pröjsa haha :-D Så nu finns det inga mer otvättade kläder=) Gud så skönt det är med tvättmaskin hemma, underlättar verkligen mycket! Jobbigt o gå fram o tebax till tvättstugan nu , iaf när det e kallt o massa snö och med en liten inneboende i magen:)
Medans jag tvättade laddade jag ner 2 filmer , barn filmer haha ! älskar sånna. så nu ska jag kika på The princess and the frog , o sen kanske Till vildingarnas land ;-)
Imorgon blir det BM (förhoppningsvis för sista gången) och sen ska jag nog gå till biblioteket o låna nån bok som jag kan läsa, för nu går tiden rätt segt, o som endel vet (challe hahah) så läser jag verkligen 24/7 när jag hittar nån bra bok, och det e ju bra för då kan jag sitta här o läsa och vipps så får jag värkar ! Låter bra tycker jag=)
Vid fyra tiden hämtar mamma mej så ska vi åka förbi Maxi o köpa hårfärg o sen åka till Skutan, då vankas det god mat ;-)
Nä nu ska jag kika på filmen o äta gurka . E hungrig men har sån jäkla halsbränna så jag får nöja mej med gurka, haha! Ha det så bra=)


Kommentarer
Postat av: charlenehaglund.blogg.se

ha ha ha, jaaa!! Bokmalen frida.. Men jag har läst ur första boken nu jag :P , den var riktigt bra.. hehe :D bra tips ;) måste köpa 2.an ;)



Jag är så spännd hela tiden :P, bara väntar på att du ska riiinga eller sända ett sms :D .. Pirrar i magen på mig :D

2010-02-04 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0