Happy

Tjiiing, =) jag har sovit så jävla bra inatt, hela natten igenom :-D sen vaknade jag kl 10 av att nå ungar i lägenheten under / brevid gapade, men det gör inget =)
Det är fiinfint väder ute :-D så jag tänkte bada nu och äta frukost, och sen gå ner och handla till pastasalladen, sen ska jag städa bort alla julgrejer =) sköönt.
Imorgon ska jag kanske åka med mamma om jag hinner till Ikea och handla lite, men vi ska till Hampus syster och hennes karl som fyller år så vi får se hur det blir =).
Nu blir det baaad :) tjoflöjt !

         Looooove

Kommentarer
Postat av: erika

ja, de kommer väl när de kommer :/ men vill inte va en gammal kärring lixom :p ahha! . ja precis :p ..

2010-01-04 @ 12:38:33
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0