Hemma

Ja nu e jag hemma igen. Mamma & pappa skjutsade hem mig, de stannade även kvar och hjälpte till med lite saker :-) Hade inte blivit många saker gjorda om dom inte kom hit ibland vill jag lova :)
Har haft en sköön helg, i fredags åkte jag ner på stan och mötte mamma, sen åkte vi hem o käka lasagne och titta på tv o så, sen i lördags åkte jag & mamma in till stan igen och klippte oss, och gick runt o kika lite, vi åt även på brända bocken :) skit gott . sen åkte vi hem och tog det lugnt bara, titta på film o så, och idag sov jag till 11 :S och då gick jag o lag mej vid halv tolv kanske i lördags . herregud, haha.. men lika bra o passa på när man kan =) När mamma o pappa  höll på tas bortalla julsaker o så bakade jag en äppelkaka =) gott gott .

Den här veckan händer der väl inte så mycket .. ska göra klart ett skolarbete, och ringa lite samtal o fixa o dona. Skulle behöva rensa alla barnkläder igen .. och tvätta .. Men nu e det mesta klrt i lägenheten o så :) Vi ska sätta upp lite mer saker, och köpa en madrass till xtra sängen jag har i barnrummet, :D men alla baby prylar e så gott som klara =) lite blöjor och barn olja, tvättlappar och sådant kvar bara. Men resten e done =)
Idag är det bara 27 dagar kvar till BF.. Tiden har gått sjukt snabbt verkligenn . Den lär väl knappast gå nå segare sen heller =) Men det e bra på ett sätt ändå ;-) .
Jag har rätt ont i magen idag . Som mensverk och ont mellan benen ( i bäckenet ) hehe . Hon kanske vill komma snart :-D ? haha kan ju hoppas .. Så länge jag slipper gå över tiden typ 2 veckor e jag nöjd iallafall .. Eller nä , jag e nöjd om jag får en frisk unge =)

Nu ska jag lägga mej o dega i soffan , nej nu ljög jag . Jag ska minsann sätta upp gardiner ! Hejs svejs !

     

Älskar dig Hampus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0