Plättar

Tjingeling , sitter hemma hos mamma & pappa, har precis ätit plättar :-D väldigt gott :D
Allt gick bra igår hos BM , lite lägre hjärtljud än vanligt , 136 tror jag det var , brukar ligga på 144 typ men det gjorde inget sa hon . Bebisen har även sjunkit ner lite mer än sist, men e inte helt fixerad än utan det e fortfarande rörligt. Jag har också haft mkt förverkar / sammandragningar dom senaste dagarna .. Hoppas dom gör nån nytta snart haha :-D

Jag kanske åker hem sen, vet itne än riktigt , har lixom inget att göra hemma ändå så . När mamma kommer hem ska vi iaf kika i H&M katalogen o beställa lite tjusiga sommarkläder ;-) Hmm förövrigt händer det inte mkt :) Men det gör mej inget heller , så himla skönt o bara ta det lungt, jag brukar ju bli rastlös i vanliga fall o sådär men det tar mkt mer än man tror på kroppen att vara höggravid . Som imorse sov jag till 11.30 utan problem =) Och det är ju bra för dom krafterna lär ju behövas när det e dags :)

Bara för det ska jag bege mej till soffan igen, men jag tänkte höra mer er om det inte är någon som e duktig på designer ? eller vet någon som e duktig ? Jag e trött på min nu ! Och jag e heelt värdelös på sånt här haha :D Hojta till bara !

Ha en trevlig dag för det ska jag ha :D


Kommentarer
Postat av: erika

www.bloggdesign.nu har en massa gratis designer, kolla där :)

2010-01-13 @ 16:03:04
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: "Brittis"

Om du vill att det ska sätta igång lite tidigare är det ju bara att du och mormor kommer hit till storstan... hehehe

2010-01-13 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0