Sommar

Idag har vi badat i Bönan. Det var jag, Pia, Nattis, Nellie & William . skönt var det, men jag brände mig.. jag brukar aldrig bränna mig men jag hade å mej nån kräm så jag får väl skylla mej själv :-D
Vid 16 tiden kom mamma & pappa hit , vi satte upp litefler grejer osådär. Mackan & Erika kom oxå förbi :) Sen har det inte hänt så mycket mer !
Imorgon ska jag & Hampus göra nått, vet inte vad för det säger han itne , överraskning :-D På lördag kommer Mackan & Erika hit, vi ska grilla o så :) trevligt . Härligt nu när man bor på botten ! trivs skit bra här :) William fick en pool idag av Ninna, så den ska vi minsann bada i sen ;)
Förövrigt mår han bra, han växer o växer, just nu håller hans första tand på spricker upp :-D svullen o sådär e han, idag var han jätteledsen ett tag för det gör ju ont på honom, men så fick han alvedon och då blev han lika glad som han alltid är :-D Han står jättebra, själv mot soffan oxå , o ligger o hasar runt på golvet hehe sötnosen :) På lördag blir han 5 månader (!!) gått så jävla fort. Kaske ska börja med smakportioner snart, har ine gjort det än för jag tycker det är lite onödigt när han e så liten , dumt o ha så himla bråttom med allting jämt! 
Nej nu ska jag gå o lägga mig tänkte jag så man e pigg imorgon, det behövs för jag ska dricka nåra cider då, wiho :-D Ha de så bra för det ska jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Hehe ja självklart kan jag göra det :) Försökte filma igår han ser skitrolig ut. ställer sig på knä jukkar skitmycket sen så kryper några steg, ner på mage så om igen. Hela dagarna håller han på sådär :)

2010-07-11 @ 12:42:07
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0