Baka liten kaka

I fredags åkte jag och prinsen till mamma & pappa i skutan och sov där, alltid trevligt att slippa laga mat och vara hos dom tycker jag :D William tycker likadant, han älskar sina mor & farföräldrar vill jag lova :) Vi åkte hem igår kväll, idag har vi vart med Hampus <3 Sen har jag bakat morotskaka.. eller hälften typ, ingen glasyr. Jävla kaka blev torr bara för jag hade en för stor plåt så mamma tar med en mindre imorron så bättre lycka nästa gång ;) Sen har jag gjort maränger.. Dom är så goda kommer inte kunna låta dom vara ända till dopet, hehe. 
 Har lite kvar att baka till dopet men snart e det klart, skönt.. Det blir ca 37 st :) Kul att det är på Hampus födelsedag haha :)
Imorgon har vi ingenting planerat, sköönt. Ska nog promenera till stan och handla lite grejer:) Sen ska vi baka igen, och ordna lite andra saker. Ska handla till middagen oxå.. Ska göra ädelostpaj:) skit gott
Nu ska jag ta på mig pyjamas och invänta beck !


Kommentarer
Postat av: sanna

ja men ohja!:D

2010-11-09 @ 23:49:25
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Postat av: Ella

Hejsan!

Det var min mamma som började kalla honom Lille Bror. Vet faktiskt inte varför. Så nu kallar typ alla honom för Lille Bror :P

Ha det bra! :)

2010-11-16 @ 23:56:42
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0