Vår dag

Kl 7.15 slog mitt lilla hjärta upp sina blå. Förståeligt eftersom han somnar 17.30 igår kväll, hehe. Vi lekte lite i sängen och kollade på Jims värld i vanlig ordning ;) Sen blev det lite lek, Ellen kom hit oxå. Kl 10 tog jag bussen till jobbet, hade en kortis idag, 11-14 för ord pers hade atp.
Efter jobbet åkte vi och handlade på Ica Maxi till maten, sen kom min kära vän Sanna förbi:) Vi åt mat och lekte med William och kikade på ph :) Hon tog bussen vid 20.30 och jag har bara suttit här sen dess.
Just ja vi har köpt ny vagn idag, den kommer förmodligen på fredag annars i helgen antar jag =) Det blev en Baby City Jogger Elite, sån som jag har kollat på ett tag nu hehe:)
Nu ska jag gå o sova, är sjukligt trött (säkert pgr av skit vädret), imorgon har vi inga planer förutom att äta tacos hos farmor Pia på em. I helgen ska vi träffa Hampus och kanske sova i Skutskär hos mamma&pappa:) 


 
Lägger in en bättre bild när vi fått hem den :)
C YA


Kommentarer
Postat av: suzy

Tack så mkt! :)

Vilken fin vagn förresten, har aldrig hört om märket tidigare? Var den dyr? Kram på er

2010-11-10 @ 20:40:50
URL: http://suzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0