16 +

Jajemensan idag när jag kom hem visade termometern 17 + :) sweeet! Hampus & William var på en lekpark o lekte lite, sen när dom kom hem laga vi mat och hampus åkte iväg på ett möte och jag & william gick ut på baksidan o lekte :) Saga & barnen kom förbi så vi fikade lite på altanen :)

Imorgon är det skola + dagis, på kvällen ska jag & hampus på mia törnbloms föreläsning :) det ska bli riktigt kul, hört att hon ska vara bra :)

på fredag ska vi hem till Maltesers som fyller 1år ! :) stor grabb =)
Hoppas de blir fint väder i helgen, på fredag skulle jag vilja gå på nationalteatern men vi får se.. på lördag blir de grillning :)

Nu ska jag fortsätta plocka på altanen så det blir lite vårfint där. See ya when i see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0