14 dec

William ligger i sängen o ska sova och jag ska sätta mig o kolla julkalendern strax :) den va faktist bra i år, inte lika töntig som dom brukar vara. :)
Är så jäkla missnöjd med vädret oxå, de kan åtminstone va typ 2 minus o lite snö, hellre de än de här gråa höstvädret.. Igår var i iaf och kollade på Hugos lucia o de va jättefint, dom va så duktiga dom små liven. Trist att de va utomhus o de regnade bara.
Imorgon ska vi ta en tripp till ikea o köpa en ny säng åt william, han hatade spjälsängen så den har jag skickat in i förrådet så nu ska min lille bebis få en växa säng.. ska plocka bort alla bebis påslakansset.. lite ångest haha. Får spara dom till Williams framtida syskon.

 älskade lilla ängel <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack hjärtat <3

2011-12-15 @ 00:15:24
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0