19 dec

Nu börjar julafton närma sig, konstigt känns det eftersom jag tycker de nyss var sommar/höst. knepigt :P
Idag skulle jag åka ner på stan o fixa lite grejer, precis när jag skulle hoppa på bussen ringde dagis o sa att William hade svårt o andas pgr av hans jäkla astma, så de var bara gå o hämta medicinen o hämta hem honom :) men han blev lycklig för han fick åka buss ha ha :)

Idag ska vi på kryddparty (kärringvarning bigtime) följer med eftersom hon som har det har en son nästan i Williams ålder :) Sen kommer mamma & pappa hit o ska sätta upp lite grejer :) Kul tycker William för han tjatar om mommo & mofffar vaarje dag. hehe.

Nu ska jag hänga tvätten innan W vaknar!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0