6 dec

Gokväll
Lilleman ligger & sussar så sött och jag kikar på Mysteriet på Greveholm och dricker glögg :D Har fastnat för de, e inne på min 2a flaska sen i förrgår . :)
Idag har William vart på dagis, som vanligt. De hade bakat pepparkakor med ena halvan av barnen idag och imor´gon ska William baka :) min lilla kille blir så stor v .
 Han är så duktig oxå när man ska lämna han, han säger "Puss puss"
 så får jag en puss & kram sen går han till ett fönster och vinkar :)
Själv har jag vart på ett möte idag, sedan hämtade jag William och vi var på ett litet ärende.
 Mer än så har vi inte hunnit med.
Imorgon lär jag åka ner på stan o bl a gå in på försäkringskassan.. sen ska jag jobba natten :)

           

Hittade lite gamla bilder på William :) världens finaste barn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0