26e december

December närmar sig sitt slut och ett nytt år väntar :-) Ett år där jag blir mamma och hampus pappa (?!) känns fortfarande jätte ovant .. jag tänker mej mammor som typ min egen mamma hehe , inte jag ? jag har ju alltid varit barn :-P Men det ska bli roooligt och mysigt och förmodligen det bästa vi gjort :) Jag & Hampus kan vi ;-) hehe.
Jag kanske ska skeriva lite om min jul så jag gör listor, enklast så :)

Dagen före julafton: Då åkte jag ner på stan för att köpa en julklapp åt mormor, sen hämtade mamma upp mig och vi åkte hem. På kvällen åt vi skinkmackor , skulle tro att jag åt ett halv brödpaket ensam =) haha ! Just ja, mamma sa när vi satt där vid bordet att iår hade de inte köpt nå bingolotter för Johannes tycker det är såå tråkigt, men jag hade minsann köpt min egen jag, så jag satt där och spelade, och när det inte var bingo knäppte jag över till Ankan hahah :D För övrigt vann jag 2 sverige lotter ;-)

Julafton: Jag traska ner och åt julfrukost och sen låg jag o dega på soffan ända fram tills jag var tvungen att gå och duscha och göra mej i ordning. Sen kom min moster & kusin och vi skulle titta på Kalle, men ist blev det den andra ankan, fast vi zappa lite så mestadels kika vi på gamla vanliga hederliga Kalle =) hehe.
Later on blev det mat och sen julklappar och jag är väldigt nöjd över mina & hampus julklappar =) Vi fick bl.a. en stavmixer, ett våffeljärn som man gör 2 våfflor i , grejer till hemmet, och jag fick 2 parfymer, morgonrock, pyjamasbyxor, choklad, pengar, en amnings BH och en massa massa annat =) har inte öppnat alla paket från Malin, Stellan & Hugo än heller för dom e hos Karin, men jag vet ju vad det är men vi ska hämta dom idag =).
Julafton blev lyckad o alla blev nöjda och glada =)

Juldagen: Jag gick upp klockan SJU för jag skulle åka iväg o jobba , pappa skjutsade mej så det var skönt o slippa åka buss =) Medans jag jobbade åkte mamma & pappa o köpte en tv till oss, sen åkte de hem till mej och satt upp den o så :D e skit nöjd, det blev jättebra :-)  Så efter jobbet åkte jag hem o titta lite på den, haha.
Sen kom Hampus pappa till Pia och hälsade på, det var ett tag sen ! Sen skjutsade vi han till tågstationen och jag gick hem o lag mej, var helt slut :P

Idag: Hampus väckte mej tidigt som fan som vanligt så jag kunde inte somna om, hehe .. men det gör inget =)
Jag ska åka med Pia och lämna tillbaka en julklapp och köpa en Sodastream =) sen kanske jag åker till mamma & pappa ! Vi får se hur jag gör :)

På tisdag ska jag mamma min moster och kanske mormor åka till min kära kusin Malin i Stockholm tror jag :) Vi ska sova där oxå :) det blir kul :D

På söndag går jag in i vecka 35 :D Nu är det inte så långt kvaar=) <3
Men nu kurrar masgen så jag ska gå o äta frukost =) Ha de så bra :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du ser, en amningsbh haha ;)

2009-12-26 @ 14:44:19
URL: http://gustavssonveronica.blogg.se/
Postat av: erika

ja vi hade de bra :) hoppas du också hade de.. ja skit bra de ju :p

2009-12-26 @ 18:26:11
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0