Christmas gifts

Tjoflöjt :) Efter skolan knata jag ner på stan, köpte julklappar till mina kusiner och till Pia :-) Hoppas dom blir nöjda hehe ;) Sen gick jag till tågstationen och hämta tågbiljetter och sen köpte jag munkar haha :D Efter det kom Pia och hämtade mej o  vi åkte till Ica Maxi för hon & Karin skulle handla, jag köpte bara en massa te jag. Tror jag köpte 7 olika sorter (a) haha , kul ju :-D Så nu sitter jag och dricker teee=) Tänkte lägga mej och bada snart. Jag väntar på att Pia ska komma hem igen, för vi ska äta pizza sen .. smaskigt , har fan itne ätit nån mat alls idag nu när jag tänker efter .. bara 2 munkar . Inte bra inte bra , stackars Felice hehe :P
Imorgon e det jobb igen , 16-16 :) så jag lär få bra lön i Januari =) och i februari får jag lön + fp, nicenicenice =) men ska spara så mkt som jag kan , till sämre dagar menar jag :P 
Nu : baad . Tar nya bilder sen =) tjohej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0