Jobbar

Jag kom in på datorn trotts allt ;-) hehe .. det va en lugn kväll igår , kom väldigt sent i säng dock så nu e jag skiiiiittrött! Inte helt oförståeligt.
Finns inget att göra just nu , och de känns som ja har kollat igenom hela internet så jag tänkte väl kika lite på tv, och vänta att klockan ska gå så jag kan äta lunch snart, e lagomt hungrig :-D hehe.
Kvasrt i fyra hämtar Pia mej här. Skönt vill jag lova, att slippa sitta på bussen ! Igår när jag skulle ta 12an hit så var det smockat fullt så man fick stå i gången o kunde knappt hålla i mej heller så jag gled omkring där :-P
Nu ringer Malin så jag ska tala med henne =) Ikväll ska jag sova klockan sju ! tåget går imon halv sju ... dööh .. Hörs sen ! pysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0