Julbord

Shellooo =) Idag har jag vart hos tandläkaren för er som e intresserade =)  haha. Sen åkte jag till stan och handlade lite julklappar :-) Har även vart på julbord idag, gott gott och jag vill ju lova att jag e så mätt så jag knappt kan röra mej:) hihi.
Imorgon lärman gå upp tidigt, jag ska minsann gå på lucian på skolan, och den börjar 8. Fyfan vad jobbigt , men men , en dag kan man ju offra sig ;-) sen e det ju helg och det ska bli jävligt skönt, jag är helt slut nu förtiden, orkar ingenting !! Måste bli bättre med järntabletterna ..  Jag ska bli bättre och ta bilder o lägga in oxå , så den här stackars bloggen blir roligare :-P
Jag måste gå till toan nu och skölja bort ansiktsmasken jag har på mej, heelt stel i ansiktet. Känner mej som de flesta ser ut i typ Hollywood, botox face med andra ord ;-)
Jag återkommer en annan dag, t.ex. imorgon möjligtvis =) Puss & hej

Förresten Anonym: Soffan e köpt på möbeloutlet i Valbo =)

Emma H: Tack så mycket=) Hon e beräknad till 6 februari =)

Hampus & Bebis , ni lyser starkast för mig <3


Kommentarer
Postat av: Pety

Joo jag tycker den e stor :P om man jämnför med min haha!

aaa jag hoppas fan de går över.. sjukt drygt :(

2009-12-11 @ 10:22:02
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Pety

aaa troru inte jag längtar :D wohooo!

2009-12-11 @ 16:10:23
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0