Skola .

Hejsan , sitter i skolan. Kom hit typ 8.30 , fast vi börjar inte förns 10.10 , hehe .. har jobbat o jag slutade 8 så tänkte det var lika bra att åka hit. Ser nu att vi bara har 1 lektion idag , sen e vi ledig. Drygt o åka hit o sitta vänta 1 ½ timme för en lektion bara .. jaja nu e det så =) Skit trött e jag oxå, man somnar så sent på jobbet jämt ! Är huvudet dumt får kroppen lida ;-)
Idag efter skolan ska jag till stan och uträtta lite ärenden hade jag tänkt =) Lika bra & få det gjort nångång hehe.. e lite seg med saker jag måste göra, t.ex. lämna in papper osv. Men sånt som de inte alls e bråttom med, sånt gör jag istället för det viktiga. haha. Nu orkar jag inte skriva mera, ska sitta o glo runt på intärnätt tills vi börjar=) Förresten så e det här min sista skoldag på 1år&2mån =) sweeet. Och på måndag blire Linköping med Hampus =)) det ska bli rooligt :):) <3

Hejs svejsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0