Snooow

Godmorgon =) Kuuul att det har snöat hela natten :D Eller det var faktist uppehåll vid 4a tiden, det vet jag för då var jag vaken hihi ;-) men det e niiiiiiiice =) inte så jätte kul o pulsa till bussen kanske men vafan jag får gå en kvart tidigare :-D haha ! Jahaja idag äre skola som står på schemat, plus BM vid 11 tiden :) sen Forsbacka kl 13, sen ska jag och Söörlie ställa upp i en intervju, så fick man ansiktsbehandling och make up kurs så det ska bli treevligt :-D Sen måste jag verkligen hem o städa, för imorron kommer moder jord till mig =) Och då kan man ju inte ha alltför stökigt he he :-P Jag ska även försöka hinna ner på stan efter skolan innan hon kommer ! Så nu har jag en fråga till min kära kusin Malin som jag vet är en trogen läsare ;-) Vad önskar du dig i julklapp???? Och vet du nått som Martin vill ha ?? :D haha
Nä nu lär jag sätta fart, see you later :)

H
a
m
p
u
s
<3


Kommentarer
Postat av: Brittis

Jo det stämmer, jag är en trogen läsare och ett stort fan av din blogg:-) Keep up the good work cousin!



Hmm ja i julklapp skulle det vara trevligt med lite fina saker till min lägenhet (behöver allt förutom koppar) eller typ saker som luktar gott t ex body lotion:-)



Kram!

2009-12-15 @ 18:15:31
Postat av: sanna

Har inte fått något sms :( Hur är det med dig då gumman? Ser att du växer o växer, hihi.. Härligt :D 0762014406 skriver de igen utifall ja skrev fel.. Men dra iväg ett sms när du ser det här :) Puss <3

2009-12-17 @ 13:12:54
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0