Stressad

Ush va stressad jag är, har skit mycket o göra, massa skolarbeten och annat trök .. inte skit roligt , men ska sätta mej imorgon när jag e hos mamma & pappa o göra klart endel iallafall . Skulle även ha gjort lite på PA imorron men jag har så jäkla mycket o göra, ska till banken oxå. Måste ner på stan och köpa en julklapp imorron efter skolan oxå, sen ska jag åka o köpa en telefon, för vi har skaffat hemtelefon =) sen ska jag hem och göra lite arbeten. 
Idag har jag vart hemma för jag var inge pigg alls imorse, kändes jättekonstigt i kroppen, kunde inte ligga i sängen eller nått så jag gick o lag mej på soffan kl 7 imorse. Sen hade jag såklart bokat tvättstugan så det var bara att traska dit o tvätta. Men skönt o få det gjort iallafall . Sen kom mamma, hon hade bytt spegeln =) Får se när pappa har tid o sätta upp den :- )
Nu måste jag sova. Lär väl vara held död imorgon oxå , e hängig i kroppen och ush jag orkar inte gå i skolan nå mer. Aldrig vart såhär skoltrött nån gång vill jag lova, FYFAN ! hejs svejs.


  tjockismagen =) hon ligger vääldigt långt ner min bebis, vilket e skitskönt :D hela dagen idag har det tryckt som fan ner mot framstjärten hahah och det är väl inte så skönt men känns som hon ska ploppa ut ibland :S helt skumt haha =)







 till mina älskade :) hampus & bebis <3

Kommentarer
Postat av: erika

men vilken jävla mage du fått på bara några dagar! hon kommer fan ploppa ut tidigare! :D

2009-12-07 @ 23:07:02
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: sanna

Ne jag gör väl inge speciellt förutom att ja har praktik till kl 5 nästan varje dag :( trök! Smsa mig så jag får ditt nr vetja så smsar vi lite o så om när vi kan ses :) Pusss<3

2009-12-08 @ 08:22:51
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Postat av: Pety

fint du har gjort :)

jag håller med Erika! sjukt stor mage, hoppas hon kommer snart :D

2009-12-08 @ 12:09:25
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: emma hagelin

stora magen nu:) när ska ni ha? fint ni ha fått hemma också. grattis till allting:) kram

2009-12-08 @ 14:20:59
Postat av: Anonym

Åh vilken fin soffa, vart har du köpt den? :)

2009-12-08 @ 17:16:53
Postat av: erika

jo den är större :) ja hon kan ju ploppa ut någon vecka tidigare iaf ;D

2009-12-10 @ 21:08:24
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Veronica Gustavsson

Märks att frida tagit över inredningen i lägenheten, super fint har ni fått nu :) nu är det inte långt kvar till lilltjejen ploppar ut heller.. live avis är man ju!! Hihi sköt om dig kram

2009-12-14 @ 13:17:50
URL: http://gustavssonveroica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0