Sunday

Hejsan ! Igår åkte jag hem till mamma&pappa , mamma hade bakat lussekatter :-D Så jag kom ju absolut lägligt ! Det e så skönt o sova hemma hos dom :) Jobbigt bara att jag vaknade 2 inatt av massa halsbränna. Gick upp o tog tabletter, hjälpte inte. Drack samarin, hjälpte inte. Så jag fick nog när klockan vart 3 och gick ner o satt mej o sov i soffan haha :) Så jävla skön soffa o sova i må jag säga :)
Idag har jag & mammsen bakat pepparkakor :-D åt väl mer deg än jag gjorde kakor antar jag haha ! Nä men det blev jättebra så nu har jag rätt mkt kakor hemma =) har precis äta några , och ätit en lussebulle =)
Idag har vi vart till Ikea och köpt 2 bokhyllor, sen åt vi där oxå, smaskigt :D Sen åkte vi hit o satt upp de, blev skitbra! e jättenöjd =) Jag köpte ju en spegel igår förresten, så när vi ska sätta upp den idag, ja då äre fel färg !? irriterad . Så mamma ska åka o byta imorron !
Nu tänkte jag titta på en film och äta after eight :D De e niice . Imorron e det tvättstuga som står på schemat, "kul" , nä , men nödvändigt :D Ska tvätta lite bebis sängkläder :) mysigt.
Det kommer bilder sen oxå , men jag vet ej vart kameran är just nu hehe :) men snart så .
Hejs svejs :)

62 dagar kvar till fl :) kuuljul =)

älskar hampus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0