Tjugoandra december

Tjing ! Det gick jättebra igår i Linköping :-) skit trevligt vardet =)<3 .
Idag har jag vart på julavslutningen i skolan, sen blev det stan med pia julia & ellen , handlade sista julklapparna och käkade mat på Bienvenidos =) . Efter det åkte vi hem och tog det lungt , sen nu på kvällskvisten åkte jag & pia till Ikea bara sådär ändå :-) Jag köpte en mjukis elefant till min beebis =) skit mysig, har kollat på den 100 ggr men jag tyckte den va så dyr förut , men nu var den minsann nersatt ;-) haha ! älskar mjukisdjur.
Imorgon ska jag hem till mamma & pappa , gud så skönt =) ska vara där tills juldagen, för då ska mamma skjutsa mej till jobbet kl 8 :). Nästa jul så lär jag ju vara på 2 ställen, hos Hampus syster och hos mina päron :D för jag vill iallafall vara med båda sidorna på julafton, o inte bara en :) . Så så blir det next year ! Kan ju vara en fördel om jag har fixat mitt körkort tills dess då .. :-P men seg som man är så lär väl inte det hända, men jag ska försöka iallafall!
Nu ska jag gå och smörja in mej o sättap å mej pyjamas och dricka te :) ska titta på en film oxå , mysigt :-D
Jag skriver imorgon från skutan ;-) God Jul  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0