Torsdag :)

Tjingeling . Idag e det torsdag, vilket innebär att det e helg imorgon :D hehe.
Idag har iallafall mamma & pappa var här och satt upp lite hyllor och en spegel o så :) Det börjar bli klart nu men det fattas lite grejer ändå som vi ska åka och köpa imorgon :-) Det blir roligt :D
Har inte direkt tid att sitta här , måste plugga lite till psykologi provet imorgon .. ush ush. Men det är iallafall tur att vi har gjort allt det här i 2an så det borde ju sitta kvar :-) Vi får se :D Sen på kvällen ska Ellen vara här hos mig, hon ska sova här oxå ju , roligt =) På lördag blir det Ikea igen, ska köpa madrass, täcke & kudde o lakan o lite grejer till spjälsängen :)  Vi har förövrigt ställt in sängen i vårat sovrum nu så nu fattas bara en feliiice =) men än e det 2 månader kvar ! Men hon kan ju få komma typ i mitten på januari ?? Det tycker jag :)
21a ska jag vara med hjärtat i Linköping :):):) det blir roligt ! Min söthäst =)
Nä nu blir det leesa skolbok. haha hejdå

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja Frida du får nog ta och leesa på lite;-) hehe

2009-12-04 @ 08:21:52
Postat av: Anonym

Vad fint du får det:) myysig lägenhet, bra att du har lika säng ( då kan jag käänna mig som hemma ) :D //challeee

2009-12-05 @ 23:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0