Tröttis

Tudelu !
Är hemmos mamma& pappa :) Har käkat julskinka o grejer , myycket gott =) sen har jag även spelat bingolotto, jag vann 2 sverigelotter ;-) hihi så nu ska jag hämta dom sen o så tänkte jag vinna lite caash ;)
Himla mycket julklappar har jag under granen oxå =) nicenice , ser fram emot att öppna dom :-D hihi .
Nu är jag så tröttttt så jag tänker faktiskt gå o lägga mig ! Imorgon ska jag baka lite Rocky Road, mamma hade gjort sånna redan fast detr e ju nötter i , och det tål inte jag så ja ska byta ut det mot mandel ist =) .
Hoppas alla har en trevlig kväll för det har jag :) men det e 1 person som fattas ! <3
Godnatt & God Jul

Kommentarer
Postat av: Brittis

Ojojoj Bingolottos uppesittarkväll! Vuxenpoäng i MASSOR till dig:P

2009-12-24 @ 09:26:09
Postat av: erika

ja den ska brinna, de är tradition men dem kunde ha väntat lite ;p God jul påre! :)

2009-12-24 @ 11:03:29
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0