Mat ? Hallisar ..

Godkväll ;-) Här sitter jag i min soffa och kikar runt lite, då jag känner mat lukt , och det luktar skit gott ?? haha såklart så blir magen helt crazy och jag e numera skit hungrig =) knepigt det där , mathallucinationer ! För just nu känner jag ingen lukt ? Och vem står och lagar mat nu lixom ? Nää det är skumt tycker jag . Hahah. Men fan va jobbigt att göra iordning nånting .. Men jag måste äta nånting innan jag sover, annars kommer jag vakna imorgon av att det svider i melonen :P haha .
Nu ska jag kika på nån film, och imorgon bär det av till Skutskär till mamma & pappa =) Hörde nog att mamma skulle baka kladdkaka .. I´LL BE THERE ! Goodnight ya´ll !

    Loooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0