090908

Hejsan.
Jag e på sånt dåligt humör idag .. usch. Det var meningen att jag & Malin skulle simma idag, men hon orkade inte så då har jag slösat bort halva dagen så jag sket i att gå dit överhuvudtaget. Jag kan simma själv nån annan dag.
Igår följde jag med mamma & pappa o hämta deras nya bil i sviken, sen åkte vi runt lite, bl a till media markt & ica maxi. Hitta billiga lakan & gardiner på maxi så jag köpte det, gardinerna var bara vanliga helvita men jag vill ha det för jag ska ha dom bakom dom bruna. :) hehe.
Sen åkte jag med dom hem till Skutskär så vi käka o så, kyckling & sallad i pitabröd, så jävla gott =) fick med mej massa hem oxå som jag har ätit upp redan hahah ;) sen hjälpte mamma mej att färga håret, o sen skjutsa dom hem mej =) slapp bussen (!) häärligt, så jag passade på att ta med mej lite grejer, :) .
Ska snart göra nånting att äta snart .. sen vet jag inte vad jag skagöra. Ikväll ska jag iaf kolla på Andra avenyn hihi ;) byye

 Vecka 18 :)
 Vecka 19 :)


Ganska stor skillnad om man jämför med den här bilden som e i vecka 10 (?) kanske. 
 liten =)
 


Kommentarer
Postat av: Pety

Haha shit så som du hade v 10 hade jag typ v 15 :P du kommer få mkt större mage än mig! :)

2009-09-08 @ 16:14:50
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: erika

tjockis :D <3 .. ja vi kanske kan ses imorrn , börjar bli sjuk :/ så får se hur jag mår imorgon :) kan höra av mig till dig på eftermiddan nångång :) ..

2009-09-08 @ 16:30:47
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: sanna

ååh vilken härlig mage du har Frida! :) Måste få träffa dig och känna på din sötamage+sparkarna! hihi

2009-09-08 @ 17:32:28
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Postat av: sanna

Aha okej de är så :) hihi ja bara ryser när jag tänker på det :D Tänk att du har en liten bebis där inne :D <33

2009-09-08 @ 22:51:41
URL: http://sannalovgren.blogg.se/
Postat av: Bea K

haha jag vill oxå vara gravid :D det verkar så mysigt ^^,

2009-09-10 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0