Stockholm

Godmorgon .

Igår var jag med mamma & pappa & johannes till valbo, köpte en dress från H&M och en sparkdräkt till bebis :) Sen käkade vi på Ikea o gick runt o tittade lite mera :-) det var trevlligt ;D Sen följde jag med dom hem o sov här  :)  Tog ner alla mina gamla bebiskläder som jag har haft oxå, haha endel va ju riktigt fina :) så jag plocka ur lite så som jag ska ta hem :D Jaa sen gick jag o lag mej hehe :P

Idag ska jag åka med Hampus syster o man till Stockholm o kolla på elvis musikalen (?) jag tror det var så ! men de ska bli kul iallafall :) åker runt halv tolv så vi hinner stanna i Barkarby oxå of course ;) haha =) ! Imorron e jag leedig , gud så skönt =) men då äre mammagrupp klockan 13 tror jag ? ska ringa o kolla senare ..  nu måste ja göra mej klar om ja ska hinna med nån buss iaf :) c yooou .

Hampus :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0