Friday Night

Hej  "vackra du" haha skämta. :D Kul sak som en annan skriver ;P
Ja just nu sitter jag här o äter popcorn, precis som igår :-P Tittar lite på talang men de var innga bra o roliga med idag =/ förr förra gången så var den där trollkarlen Reginald åh han var så duktig hahah:D
Idag har Angelica o Jessica vart här o hälsat på en stund, fick söta kläder till William =)
Inatt drömde jag världens äckligaste dröm, jag lovar att det är det läskigaste jag någonsin drömt :-P Det stod en vampyr i min grannes fönster och stirrade upp på mej, jag stod uppe i mitt kök, och jag visste att han skulle döda mej, och sen går jag till ytterdörren och då står han där och stirrar in i titthålet, sen säger han " nu är det dags " å fyfan jag vaknade kl 5 och våga inte somna om :-P himla läskigt. Det var säkert för jag nyss har läst ut Twilight Saga böckerna .. igen hehe. Jaa jag ve att det är tonnårs böcker men hey jag e bara 18 än haha. Nä men jag älskar fan dom. Men nu måste jag sluta läsa / titta på dom .. Fast nä jag ska nog kika på new moon nu, ;-)
Imorgon ska jag äta med mamma o pappa kanske, beror på vilken tid det är :)
Förresten, hon Helena Salo va rätt bra, på talang alltså =) ja nu blire film ;) hejpa

 Fläsk-jag på förlossningen 9februari kl8-9, William e född 01 =)

 Prinsen nyfödd :) 10 feb kl 4-5 :) <3<3<3
Bästa dagen i mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colin´s mamma

Åh vad man saknar förlossningen när man ser de där bilderna. Vill föda om Colin var och varannan dag. Hoppas sonen är bättre idag. Kram

2010-04-23 @ 22:27:51
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colin´s mamma

Ja samma för mig eftersom jag inte kände värkarna så känns det som om jag inte fött. Vill dock hinna ge Colin egen tid innan han får ett syskon. Men föda om honom kan jag gott göra:D haha ja så blir man ju så avundsjuk på alla andra som ska få bebis och precis fått. Vad skönt att han är frisk. Kramasq

2010-04-24 @ 00:38:41
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0