Happy

Jaa det blir jag när vädret e såhär!:) underbart. Idag har det vart en bra dag, vi sov till 11 , gud va skönt det var att sova ut! Lagomt pigg sen. Ja sen tog vi en promenix med Erika, köpte ersättning... Vill absolut inte börja med det, men om det inte blir bättre måste jag. Men ska försöka så länge som möjligt. Bröstmjölk e ju 100 ggr bättre. Aja nog om det. Efte promenaden gick vi hem och jag lagade kasslergatäng, skit gott. Challe och hennes syster kom förbi, trevligt:) Ja sen hardet inte hänt så mkt mer. William somnade på soffan klockan 18 och sover här fortfarande.. Ska bära in han snart.
Imorgon blir det valbo, ska köpa grejer till hans rum och nyta ytterkläder, för varmt med overallen han har nu! Kul och köpa nytt :D haha.
Jag är så jäkla godis sugen oxå .. har inget gott hemma alls. Lika bra det, men lär ju ändå inte va skitsnygg tills badsäsongen.. Har ju "morrhår" på magen som min lillebror säger om bristningarna. haha knasboll. Tur att min älskade hampus tycker om mig ändå ;)
Nu ska jag gå o dricka nånting sen bära in lillhjärtat till sängen :) God kväll


 Världens vackraste ängel <3

Kommentarer
Postat av: sabina

hej var har du köpt kläderna han har på bilden ? :)

2010-04-13 @ 09:27:30
URL: http://sabinaronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0