jahaja

Mahalo , kul att vintern e tebax ;) hehe. nää fy har bara vart hemma idag, vägra gå ut, usch .. plus att lillhjärtat har hdft feber oxå, så vi har bara vart hemma och baka kladdkaka och lyssnat på johhny cash , haha han gillar verkligen musik =) Just nu sover han och jag sitter här o äter popcorn :) kikar lite på merlin oxå.
Imorgon ska vi åka o hälsa på min klass om W e frisk och vi får komma för Gunilla. Det ver man ju aldrig, hehe. Charlie skulle hämta oss isf :)
På lördag ska vi till baby och söndag fyller Erika år, då ska vi dit och äta tåårta , jajjemensan, sist jag åt tårta där satt jag med 2 minuters mellanrum mellan värkarna :-P haha. På måndag ska vi oxå på kalas, hos Pias jobbarkompis :) Sen på nästa måndag då fyller jag år :-D 19 år..Det går väl an men stannar gärna på 20 sen ;-) haha. nä nu ska jag beställa lite förstoringar på sötnosen :) 
 so long


 Lilla killen i soffan , haha :-D

 bullkinderna =)

 Lik sin pappa ;)
Världens finaste , älskar dig över allt annat mitt kära lilla barn <3

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colin´s mamma

Ja han är verkligen lik sin pappa. Det är toppen med oss med er då? Ja jag läste ju det förståss hoppas han piggar på sig. Nä jag föredrar också unga mammor fast jag känner mig som en gammal mamma hehe. Jag gick i föräldragrupp med bara sånna där föräldrar jag satt bara och skrattade åt dom. Typ höll handen hade fasta jobb, hus allt.. Men dom viste inte vilket hål ungen kom ut ur typ. Dom viste ingenting inte vad dom skulle göra med barnet när dom kom hem. Hmm.. Hehe nä man ska vara som oss! Kramar

2010-04-22 @ 22:32:19
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sötnosen bara växer och växer! :) Lär träffa er snart :) kramar

2010-04-23 @ 09:15:09
URL: http://sannalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0